1393-11-19 03:50
5147
17
10139
گلستان ما بررسی می کند؛

تبر بی انصافی بر گردن شهردار گرگان / فضای سال 82 برای صادقلو در حال تکرار شدن است !

کمپین بی انصافها که از چند ماه قبل به فکر استیضاح شهردار و عزل وی هستند ، با مستمسک قرار دادن همین قضیه و اتمام مهلت یک ساله وزارت کشور مجددا موجی از فشار و تهدید را علیه شهردار گرگان روانه داشته اند .

به گزارش گلستان ما ؛ با توجه به بازخرید بودن و مدرک تحصیلی شهردار گرگان حکم وی توسط وزارت کشور یکساله صادر شده و روز 6 بهمن 93 موعد آن را به سر می رسید .

کمپین بی انصافها که از چند ماه قبل به فکر استیضاح شهردار و عزل وی هستند ، با مستمسک قرار دادن همین قضیه و اتمام مهلت یک ساله وزارت کشور مجددا موجی از فشار و تهدید را علیه شهردار گرگان روانه داشته اند .

بد نیست این نکته را بدانید حسین صادقلو شهردار فعلی گرگان 11 سال پیش نیز برای چند ماهی شهردار گرگان شده بود ، در آن دوران که همزمان با استانداری هاشم مهیمنی بود و هفته نامه سلیم در استان جولان می داد و استان گلستان بصورت تک جناحی اداره می شد ، همین اصلاح طلبان بر صادقلو فشار آوردند تا اینکه وی این عرصه را رها کرد و به استان مازندران رفت .

استان همسایه از فرصت تجربیات صادقلو استفاده کرد و شهرهایی چون بابل ، قائمشهر و ساری در طول مدت شهرداری وی رونقی مجدد یافتند .

اما گویا فضای سال 82 مجددا برای حسین صادقلو در حال تکرار شدن است و این بار برخی از اعضای شورای شهر گرگان به دنبال استیضاح و عزل شهردار گرگان هستند و عده ای پارا فراتر نهاده خود را در قامت شهردار گرگان معرفی می کنند.

اما شهردار گرگان چه کرده که اینقدر تحت فشار است و عده ای به دنبال عزل وی هستند و حتی حاضر نیستند به صحبت های وی گوش دهند و برای برکناری وی حتی راهکارهای قانونی را طی نمایند.

حسین صادقلو بعد از انتخاب به سمت شهردار گرگان نظم و قانونمداری را سرلوحه کارهای خود قرار داد اما شهرداری گرگان که کاملا بی نظم اداره می شد تاب این همه قانونمداری را نداشت ، در این بین افرادی که از فضای بی نظمی بیشترین منفعت را می بردند در حال حاضر بیشترین انتقاد را می کنند.

بودند افرادی که ساعت ورود و خروج نمی زدند و برای خودشان در شهرداری پادشاهی می کردند و برای خودشان غولی شده بودند وبزرگترین خدمت صادقلو به مردم گرگان این بود که شاخ این غولها را شکست .

دومین کار مهم صادقلو در گرگان ،تکمیل پروزه های عمرانی بزرگ بود که اولین مورد آن تکمیل پروژه روگذر میدان ترمینیال بود و به دنبال آن همزمان با افتتاح روگذر ، کلنگ زیر گذر میدان معلم هم زمین خورد و در حال حاضر نیز پیشرفت قابل قبولی دارد و چندین ماه زودتر افتتاح می شود.

افتتاح پارک بانوان و پارکینگ طبقاتی در عدالت 17 و اتمام این پروژه هانیز کار مهمی بود که شهرداری گرگان انجام داد .

حال برخی از اعضای شورای شهر ناراحت هستند که چرا شهردار در مقابل خواسته های غیر منطقی آنان تمکین نمی کند و یا اینکه مثلا با فلان شهروندی که درخواست غیر قانونی دارد رفتار نامناسبی داشته است .

اینکه ما بخواهیم شهردار گرگان را بعد از یکسال با این همه کار خوب برداریم نامهربانی علیه حسین صادقلو است و باید گفت تبر بی انصافی بر گردن شهردار گرگان نهاده شده و او را در آستانه فرار مجدد از گرگان قرار داده است .

با این اوصاف باید گفت گرگان همچنان در رالی عقب ماندگی به دلیل خودخواهی و منفعت طلبی برخی اعضای شورای شهر و عناصر پشت پرده مسابقه می دهد و همچنان تجربه های نامیمون را پشت سر می گذارد .

عماد    محمد رضا پور

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمد

سلام بنده به عنوان یک شهروند از اقای صادقلو متشکرم که به اندازه همه شهرداری در این مدت کوتاه کار کردند و مطمئن باشید اگر شورای شهر بخواهد ایشان را غزل کند مردم ساکت نخواهند نشست

0
0
پاسخ
1393-11-18 18:23
ابدال

واقعا قانونی وجود نداره شورای شهر را عزل کنه .واقعا گرگان نیاز به 13 شورا نداره .6 نفرشان الکی هستن . اصلا در هفته شورا نمی رن .خودشان کاری برای شهر نمی کنن به شهردار گیر می دن .

0
0
پاسخ
1393-11-18 18:55
یک گرگانی

هر دم از این باغ بری میرسد...جناب آقای صادقلو که البته با همین مدرک دیپلم ، مهندس برازنده ایشان هم هست در طی همین یکسال تا سالها نامشان در گرگان ماندگار خواهد بود..پروژه هایی که ایشان انجام دادند خودش معرف همه چیز هست..نیازی نیست که بعضی ها در شورای شهر افه بیایند که ما هم کاره ای هستیم..کسی کاره هست که کار را به انتها برساند..مدیر یعنی صادقلو..دوره ، دوره عمل هست ، دوره شعار و از اعتبار دیگران خرج کردن تمام شد..مردم امروز ، مردم دوره قاجاریه نیستن که چهار نفر تو فلان شورا فکر کنن فقط اونها می فهمند ..هرکی مدیزیت بلده بسم الله..این گوی و این میدان..

0
0
پاسخ
1393-11-18 19:15
سامی

متاسفم برای این شورا.واقعا متاسفم.ما که نفهمیدیم ماهیت شورای شهر چیه.هیچوقت هم نخواهیم فهمید.خودشونم نمیدونن.

0
0
پاسخ
1393-11-18 19:24
احمد

این مطالب کاملا تکراری است. مسئول سایت لطفا دقت کند

0
0
پاسخ
1393-11-18 20:23
دانیال

این شورا فقط یکی رو میخواد که بله قربان گو باشه ،،،،،،انگار همشون دنبال منافع شخصین ،،،هیچ جای دنیا کسی رو که خوب کار میکنه عزل نمیکنن،،همین کارا رو میکنن که تو همه چی از بقیه شهرا عقبیم ،،،بابا یکم به فکر گرگان باشین نه خودتون و منافع تون،،،

0
0
پاسخ
1393-11-18 22:01
گرگانی

اعضای شورا احتمالاً فکر خدمت رسانی به مردم نیستند ولی این بنده خدا که برای مردم داره کار می کنه ! اعضای شورا بدانند که این دوره شورا زود به پایان میرسه و اونها دیگه باید صندلی شورا را توی خواب ببینند.

0
0
پاسخ
1393-11-19 05:46
تلنگر

سلام ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند * سالهاست که این گرگ با گله آشناست.واقعیتها در آخر زمان دروغ جلوه خواهند شد این از خصوصیات آخر زمان میباشد .آقای صادقلوی عزیز بنده فقط یک گله از شما دارم و قبل از اینکه این گله را خدمت شما بگویم تقدیر و تشکر میکنم از زحمات جنابعالی خداقوت شهردار - که به هیچ وجه نه اوقات تان و نه از عمرتان و نه از اعصاب تان در راه آبادانی شهرمان کم نگذاشته اید و این همان جهاد در راه خداست ان شالله آن یگانه احدیت و آن ناظر بر اعمال همه ی ما از شما راضی و خشنود باشد.حال گله ی بنده عزیز ای کاش همین جک ها را هم به شورای شهر نمی دادین .مولا علی موقعی که کار شخصی انجام می دادند چراغی که برای بیت المال بود خاموش میکردند و حال بارها دیده شده که عزیزان در حال استفاده های شخصی هستند .خطاب به همشهری های عزیز لطفا در انتخابات آتی شورای شهر واقعا کسانی را منتخب کنیم که نیاتشان الهی و هدفشان صرفا خدمت باشد نه قدرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نمی دونم شهردار دیگه باید چیکار کنه واسه این شهر

0
0
پاسخ
1393-11-19 07:11
سيد

بياد دارم سال 1382صادقلو شهردار گرگان بود 4 ماه كار كرد آنقدر آقای (ک) و دار و دسته اش فشار آوردند كه صادقلو رفت....اين دوره سال 1392-1393 باز هم حاجي (ک) با نشان دادن در باغ سبز به (س) داره همان ... را به مردم گرگان مي كنه ---واقعا خجالت داره ... شما چرا آخرتت را به دنيا فروختي ؟

0
0
پاسخ
1393-11-19 14:22
صادق

آفرين به گلستان ماچه زيبا از شهردار حمايت مي كنه نشان داديد كه طرفدار حقيقت هستيد ما مردم مي خواهيم بدانيم چه افراد پشت صحنه عزل شهردار هستندميگن سر دسته مخالفان شهردار (س) با (ك) هستندچرا ؟ چون شهردار فعال است ناراحتيد بريد .......

0
0
پاسخ
1393-11-19 14:31
منتخب

مردم گرگان تازه باروند فعالیت درست شهرداری آشنا شده اند که این سازمان می تواند علاوه بر گرفتن عوارض وصدور پروانه ومجوز ساخت واذیت نمودن به فکر شهر وآسایش آنها باشد واقعأمخالفان چه دلیل قانع کننده ای دارند که با حذف صادق لوروند پیشرفت را به انحراف ببرند وچند قدم به عقب بازگردانند آینده بهترین گواه این مدعا است هرچند نگاهی به گذشته نیز موید مطلب است

0
0
پاسخ
1393-11-19 17:59
منتخب

عزمی جدی باید برای حفظ مدیران لایق به وجود بیاید باور اینکه تحرک فعلی انجام اصلاحات شهرسازی به مذاق تعدادی ازاعضای شورای شهر خوش نمیاد سخت است مردم دراینباره قضاوت خواهند نمود همه پلها را پشت سرخود خراب ننمایید اگر ازعامه مردم امروز درسطح شهر نظر خواهی کنید متوجه اشتباه خود خواهید شد

0
0
پاسخ
1393-11-19 18:11
علی رحمانی

بنده علی رحمانی دانشجوی بسیجی دانشگاه تربیت مدرس تهران به شدت از آقای صادقلو حمایت می کنم و بسیار از ایشان قدردانی می نمایم و و به شدت با کسانی که یه دلیل خواسته های شخصی خود قصد برکناری این چهرۀ خدمتگذار، پرتلاش و درستکار را دارند هشدار می دهم که این کارشان باعث تنفر ابدی خودشان بین مردم گرگان خواهد شد.

0
0
پاسخ
1393-11-21 18:48
مهدی

آقای ... حیا کن مردم چهره واقعی تو را دیگر میشناسند اگر دوره بعد کاندید باشید آرزوی کرسی شورا را باید برای آخرتت ببری . بس کن سال 82 هم همین نیرنگ تو باعث شد که شهردای و این شهر به این وضعیت انداختی .همه مردم شاهد وضعیت شهرداری بوده اند که چهار پنج نفر از نزدیکان شما در مدیریت قبلی چه بودند و الان با وضعیت مالی مولتی میلیادری دارند زندگی میکنند و الان هم دارند کارشکنی می کنند تا دوباره به قدرت برسند چون یک شبه راه صدساله را طی کردند واقعا به دهنشان مزه کرده .

0
0
پاسخ
1393-11-22 10:35
رحمت

وای خدا حالا که یه شهردار لایق و کاری اومده سرکار این طوری تخریبش میکنن ! باز میگن چرا گرگان پیشرفت نمی کنه! تا قبل این شهردار کدوم پروژه عمرانی سر موعد انجام شد؟ یدونه نام ببرین، ما مردم گرگان کاملا از آقای صادقلو راضی هستیم و تا آخر حمایتش میکنیم، خدا دست .... رو از این شهر قطع کنه انشا ا...

0
0
پاسخ
1393-11-23 06:54
ستوده

با سلاممخاطب اصلی بنده جناب آقای شهردار میباشدجناب آقای شهردار شما چرا اینقدر کار میکنید .لطفا کار نکنید تا آقایانی که به مزاجشان خوش نمی آید ناراحت نشوند.مردم گرگان هم که آدم نیستند کمی در آسایش زندگی کنند . پس به این نتیجه میرسیم شما که بخشی از این دولت محترم هستید که در این مدت اندک چنین دست آوردهائی داشته و فقط به فکر رفاه حال مردم و برداشتن فشار از روی دوش آنهاست و چنین فشارهای مخصوصا داخلی را تحمل میکند ولی شانه خالی نمیکند شما هم استقامت کنید و نگذارید این ... بر شما تاثیر بگذارند . گرگانیها به شما احتیاج دارند . شهرداری گرگان برای از بین رفتن این نابسامانی ها به شما احتیاج دارد. لطفا پا عقب نگذارید و به خدمت گذاری خود ادامه دهید . من خودم به شخصه یکبار قاطعیت شما را در برخورد با برخی کارشکنان شهرداری ملاحظه نموده ام و از این برخورد جنابعالی در کارهایم برای اشخاص کارشکن الگو برداری نموده ام که بسیلر جواب میدهد.گرگانیها شما را دوست دارند نگذارید عده ای ... بر شما و کارتان تاثیر منفی بگذارید.موفق ، پیروز و سربلند باشید جناب آقای شهردار

0
0
پاسخ
1394-01-17 08:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.